خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,938

عکس | پسر کاپیتان سرخ پوشان طرفدار تیم قعر جدولی

عکس | پسر کاپیتان سرخ پوشان طرفدار تیم قعر جدولی
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ; وین رونی کاپیتان منچستر یونایتد و یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه است. او الان 30 سال سن دارد و 12 سال پیش با جدایی از اورتون پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کرد و تا الان برای این تیم بازی می کند.

نکته جالبی که درباره این بازیکن وجود دارد این است که دو پسر او که علاقه زیادی هم به فوتبال دارند طرفدار منچستر یونایتد نیستند. شاید بسیاری حدس زنند که آنها به احتمال زیاد طرفدار اورتون و یا لیورپول رقیب سنتی یونایتد باشند اما اینگونه نیست و هر دو پس رونی طرفدار استون ویلا هستند که فصل کابوس واری را در رقابت های فصل جاری لیگ جزیره پشت سر می گذارد.

رونی عکسی از همسرش کولین به همراه فرزندش کلای را منتشر کرد که در ورزشگاه اختصاصی استون ویلا حضور دارند تا بازی این تیم را از نزدیک نگاه کنند و به نظر می رسد که خانواده گی طرفدار استون ویلا هستند برخلاف خود رونی که وفاداریش را به شیاطین سرخ ثابت کرده است و سالها است که در این تیم بازی می کند.

استون ویلا در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس در شرایط بسیار بدی قرار دارد. این تیم از 25 بازی خود تنها 16 امتیاز کسب کرده و خطر سقوط را به شدت احساس می کند.

برچسب‌ها: عکس پسر وین رونی کای رونی طرفدار تیم قعر جدولی استون ویلا دنیای فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

29 0

612 βiohazard1394/11/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi